ועידת האקלים במצרים: חברות ישראליות יציגו טכנולוגיות פורצות דרך

איתי גדסי No Comments on ועידת האקלים במצרים: חברות ישראליות יציגו טכנולוגיות פורצות דרך

חדשנות ישראלית בוועידת האקלים: משלחת תעשיינים ישראלית לקידום טכנולוגיות קיימות "כחול-לבן" תשתתף בוועידה | נשיא התאחדות התעשיינים: ״נחשוף בפני מדינות העולם את החדשנות פורצת הדרך של התעשייה הישראלית״

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משלחת רשמית של תעשיינים בכירים מישראל, נחתה אתמול (ב׳) בועידת האקלים של האו״ם בשארם א-שייח. המשלחת תציג את החדשנות הישראלית ותקדם טכנולוגיות קיימות "כחול-לבן", שהומצאו בארץ על-ידי מדענים ומהנדסים ישראלים.

בין השאר, הטכנולוגיות הישראליות הירוקות שיוצגו בוועידה מאפשרות הנפקת אנרגיה ירוקה, השבחת מים ושימוש חוזר בפסולת. זאת במטרה לצמצם את רמות הזיהום הסביבתיות ולעזור למדינות העולם להתמודד עם משבר האקלים. כמו כן, תשתתפנה במשלחת חברות בעלות השלכות סביבתיות, אשר מעוניינות לצמצם פליטות.

בראש המשלחת, אשר כוללת 13 חברות תעשייתיות מענפי ייצור שונים, יעמוד נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד"ר רון תומר, אשר צפוי להציג לראשונה בוועידה גם את עיקרי תוכנית התעשיינים לממשלה החדשה, ליצירת כלכלה דלת פחמן ולשם התמודדות עם משבר האקלים.

בין החברות הישראליות המובילות שצפויות לקחת חלק במשלחת ניתן למצוא את חברת HP, אלביט מערכות, שטראוס גרופ, ICL (כיל), רציו חיפושי נפט, יו.בי.קיו מטריאלס, ג'נסל, אי.וי.אר מוטורס, ברנמילר אנרג'י, שברון, מעבדת הברבור הירוק, גרוס ושות' ותיגי.

נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד"ר רון תומר: "ועידת האקלים של האו"ם מאפשרת לנו לחשוף בפני מדינות העולם את החדשנות פורצת הדרך של התעשייה הישראלית בתחום האנרגיה והקיימות. עוד מימי היוסדה, ישראל נודעה ביכולתה לנצל ולמקסם את משאבי הטבע המועטים שברשותה, על מנת להפריח את השממה".

ד"ר רון תומר

Olivier Fitoussi/Flash90

"הצורך לנצל נכון את מקורות המים והאנרגיה המועטים שהיו למדינה בתחילת דרכה, הובילו את המוח הישראלי לשלל פיתוחים טכנולוגיים ירוקים, אשר מקדמים עד היום את עקרונות הקיימות, עוד לפני שמשבר האקלים נוצר. כעת בזכות חדשנות זו, אנו יכולים לתרום מהידע הטכנולוגי הרב שלנו לשאר מדינות העולם לשם שימור והגנת הסביבה מחד, ומאידך ללמוד בוועידה משאר המדינות על דרכים יצירתיות נוספות להתייעלות אנרגטית וירוקה" אומר יו"ר התאחדות התעשיינים.



0 תגובות